mtsz.org »Cikkek

OKT50 - Zádorfalvától Jósvafőig

50. nap - 2011.08.02. - A nyolcadik szakasz második napja - KÉPEKKEL FRISSÍTVE
Archív cikk; tartalmát tovább nem frissítjük, így az elavult információkat is tartalmazhat.
A szakasz második napján voltak, akik -sajnos, más dolgaik miatt- elhagytak bennünket, de helyettük jöttek újabb túrázók. Velük egy lelkes kutyus is, aki bizony mondhatom: igazán élvezte az utat. A túrázók már kevésbé; dagasztottuk a sarat rendesen. Nem beszélve az esőről, ami egészen Aggtelekig kitartott.

Itt viszont már hétágra sütött a nap. 1 órás pihenő után indultunk tovább Jósvafőre. A barlang feletti kilátóponton megcsodáltuk a szép látványt, majd beszélgettünk az itteni karrmező kialakulásáról, az érdekes, változatos geológiai formákról.

Jósvafőn, a Tengerszem szállónál pecsételtünk, majd hamarosan a temető feletti panorámában gyönyörködtünk. Volt akinél a kora délutáni sátorverés után már az ebéd készült.

Csupán egy gondolat még: őszintén gratulálok azoknak a túratársaknak, akik az Írott-kőtől indulva fáradhatatlanul úton vannak. Hihetetlen teljesítmény ez!

Előző nap:     OKT50 - Putnoktól Zádorfalváig
Következő nap:     OKT50 - Jósvafő (pihenőnap)